streda 7. septembra 2016

Dojčenie, spánok a iné potreby bábätka



Stránka koliska.sk vznikla pred trinástimi rokmi, vďaka boju jednej mamy s dojčením a spánkom jej prvého bábätka. Je výsledkom pokusu vyriešiť problémy "vedecky", vďaka prístupu k anglickej literatúre.

V snahe oživiť túto stránku Vám prinášame nový formát blogu, do ktorého môžete aj Vy pridať svoje komentáre.

Želáme príjemné čítanie!



1 komentár:

  1. Ako som dostal späť svojho bývalého manžela............

    Volám sa Shannon. Zdravím každého, kto číta toto svedectvo. Po troch (3) rokoch manželstva ma môj manžel odmietol len preto, že naňho mala kúzlo iná žena a on nechal mňa a dieťa trpieť. jedného dňa, keď som si čítal web, videl som príspevok o tom, ako tento zaklínač na tejto adrese Makospelltemple@gmail.com pomohol žene získať späť svojho manžela a dal som mu odpoveď na jeho adresu a povedal mi že žena začarovala môjho manžela a on mi povedal, že mi pomôže a po 2 dňoch budem mať svojho manžela späť. Veril som mu a dnes som rád, že vám môžem všetkým oznámiť, že tento čarovač má moc priviesť milencov späť. pretože som teraz šťastná so svojím manželom. Ďakujem za Dr.Mako. Jeho e-mail: makospelltemple@gmail.com ALEBO.Jeho číslo WhatsApp: +27840213744

    OdpovedaťOdstrániť